Zelda och snart är det jul.

Om 4 dagar är det julafton och om exakt 2 månader så fyller jag 21. Som sagt, tiden flyger iväg! Har två julklappar kvar att köpa, men är inte helt säker på om jag hinner köpa de. Jaja, världen går ju inte under för det som tur är.
Min katt har varit riktigt tjatig idag, jisses! Så fort man sa något till mami eller pratade lite för sig själv, så "kommenterade" han det. Eller ja, kommentera och kommetera, katter kanske inte kan kommentera men han lät åtminstone. Han börjar bli lite "gubbig" av sig nu, han är ju faktiskt 8,5 år så han börjar bli lite gammal.

Denna dagen har jag spenderat med att spela Zelda - Twilight of Princess på mitt gamecube, kom en bit på spelet iaf. Är lite stolt över mig själv, jag lyckades att slå första bossen som visade sig vara en, eller rättare sagt tre jätteväxter som satt ihop som man skulle kasta iväg bomber på med en bomerang. Man fick hjälp av en apa som man slogs mot i början av templet, det var han jag fick bomerangen av. Jag fick också slåss mot en grön sak som satt på en jättegris på en bro, jag vann efter att jag hade ramlat av bron 3-4 gånger. Ja, huvudsaken är ju att jag vann, eller hur?

                                        

Hade tänkt att packa lite grejer idag, men det har inte blivit av än, men jag är ledig imorgon med så då kan jag göra det. Ska ringa comhem också och fråga lite grejer och även Marks Bostad.
Kvällen igår spenderades med att titta klart på säsong 4 av O.C., så nu har jag sett den. Jag såg också filmen Bäckhjärta. Den var faktiskt bra, inte vad jag hade väntat mig, men bra.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Äh, 8,5 är väl ingenting ;) Mamis äldsta tissemiss är minst sagt en gammal tant. Snart 15 år är den lilla damen. Gråhårig och sover ca 20 timmar om dygnet. Haha, men ack så söt!

Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback