Trött

Idag är jag trött..väldigt trött.. Zzzz...vill bara hem o lägga mig i sängen, där är det varmt o mysigt..fast det är ännu mysigare när Glenn ligger där också.. ;) Då blir det mkt varmare o mysigare..näää, va jag vill hem till min säng nu..tror den ropar på mig..eller om jag inte kommer till min säng, så vill jag till Glenns, den är mysig.. :) suck.. tror jag är lite depp idag.. aja, det går över så småningom.. ha det bra, puss puss// Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: CC

Man sover så mycket bättre när man ligger jämte någon, bara det att det kan bli kallt om personen snor täcket =P Bara att plinga om du vill prata gummsan, det vet du <3

Postat av: Nicole

Du är utmanad, kika min blogg =)

Postat av: Carro

Kallar din säng alltid på dig? haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback