Mys och film

I helgen har jag haft det mysigt och skönt. Två hela dagar ledigt och bara kunnat slappa. Otroligt skönt! Glenn kom hit igår och åkte hem idag. Vi hade det jättemysigt. Och jag lagade mat, det blev korvstroganoff och makaroner. Sedan så kollade vi på film, vi började kolla på en jättekonstig film som hette I spit on your grave. Men den va inte alls bra, så vi bytte film till Sagan om ringen istället, den var mycket bättre. Och idag såg vi King Arthur. Den är ju också lite bra. Men tycker nog att Kingdom of Heaven är bättre.. Men jag hittade inte den igår, hade jag gjort det så skulle vi nog tittat på den istället.

glennochjag

Mysigt var det iaf, men imorgon blir det jobb igen. Usch, så här ser min vecka ut:

Måndag: 9-18.30. + Att pappa fyller år! Grattis!
Tisdag: 9.30-18.30.
Onsdag: 9.30-18.30.
Torsdag: 9-15. + Att Glenn kanske kommer några timmar också!
Fredag: 8-15.30.
Lördag: 8.30-13.30. + Att direkt efter jobbet så ska jag åka till Glenn och så ska vi gå på bio och äta kina-mat! Det ska bli gott och mysigt.

Oj! Nu skrev Emil till mig på msn! Va kul! :)

Ringde Cissi innan, men hon var inte hemma, eller hennes bror kunde inte hitta henne iaf.. Synd, vi skulle ju telefondejta idag, men så kan det gå.

Men ni får ha det så jättegött, för nu orkar jag inte skriva mer..
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Shohoo gumman. Jag diggar inte riktigt att du satt lösen på din bdb. Är den så hemlig? Om den inte är såpass hemlig att jag inte får kika, kan du inte maila mig ditt lösen isf? Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback