Sommer = Juni?

Ska det inte vara varmt i juni? Eller har jag fattat det hela fel, det där med sommar och värme? Hör inte det ihop? Förhopningsvis så blir det väl varmare, så småningom om iaf. Idag är det ju kallt, eller ja, kallt och kallt är det väl inte, men det är ändå kallt, hänger ni med?

"Sommar och sol och vi har korta kjol.." Sommar+sol=värme? Annars har Markoolio fått det hela om bakfoten.. Vilket jag inte hoppas. Kollade iofs på termometern nu och den visade 19 grader! Och jag fryser, men det blåser lite kallt, så det är la därför antar jag. Så nå, va händer i veckan nu då? Här händer det lite grann iaf:

*Måndag - åka hem till Glenn som fyller hela 20 år!! Ska sova där tills på tisdag.
*Tisdag - lämna in ett papper på af och åka hem från Glenn.
*Onsdag - jobba 10-15.
*Torsdag - jobba 10-15.
*Fredag - jobba 8-15.

Så, det va lite som händer i veckan iaf. Det händer säkert ngt mer som man inte vet om nu. Överraskning, med andra ord?! Haha, nä, vi får se.

Nä, ska man försöka hitta på ngt att göra kanske? Hmm, nä, orkar inte. Haha!! Jag är verkligen lat idag, har varit trött sedan jag vakna imorse. Jaja, förhoppningsvis så händer det la ngt snart.

Men vill säga: Grattis till Glenn som fyller 20 år imorgon!! <3

Glenn

Ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback