Söndag

Idag är det söndag o det är en sån där slapp dag. Ska det va iaf, men jag åkte ändå upp runt 10 för då kommer mami in i rummet o säger att vi ska åka till Gekås. Jaha, säger jag o går upp o klär på mig. O så bar det av dit.
Fick iaf köpt mig:
*Ett par mys-prassel-byxor
*Greys Anatomy säsong 1
*Popcorn
*Marabou choklad
*Kinapuffar
*Snusklubbor (som jag får ha för mig själv, för dom tycker inte Glenn om ;).

Sedan så skulle ju papi köpt sig en ny mobil, men blev det av? Nej, det blev det inte utan vi åkte och åt pizza istället, på Stanton`s. Där fick det bli en Pineapple utan skinka (det är en Hawaii utan skinka, men de kallar den en pineapple). O den gick o äta.

Har sms:at lite med Nicole idag med, hon undrade om jag o Glenn kunde komma imorn o äta pizza o fira att hon fyller 20 snart, men jag kan inte! har ingen skjuss! Hade jag haft det så hade jag ´åkt dit så fort jag kunnat. Förlåt Nicole, men vi får ta igen det ngn annan gång. En fika eller ngt, snart får det bli iaf! 

Nicole

Har pratat lite med Glenn idag också, han va trött, väldigt trött. Vi diskutera inte så mkt, det som blev största diskussionen va nog att det är tråkigt att söka jobb, men det måste ju göras det med. Sökte ett arbete igår som medlemsvärvare i Borås. Får se om jag lyckas med det. Ska söka imorn också, ska ringa till ett cafè i Borås som heter Hästhoven, dom sökte ngn som kunde jobba mellan 10-14, mån-fre. Inte så jobbiga tider måste jag säga. O så ska jag ringa till Älekulla Livs med o kolla om det blir ngt sommarjobb där eller inte?! Får hoppas på det bästa iaf.

Har haft ont i halsen idag också. Uscha! Förhoppningsvis går det över tills jag åker till Cypern, eller vad säger jag? Det måste gå över tills jag ska åka dit!! Kan ju inte va där nere o gå o ha ont i halsen, det funkar ju inte! Få ligga hemma i sängen o bli bättre helt enkelt.

Nä, nu har jag inte mkt mer o skriva!
Ha det bra!

Pusspuss
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback