Grillfest och mys

I fredags var det dags för ännu en grillfest, eller ja, grillfest och grillfest, det blev mer en mysig och lugn liten fest. Emil, Marie, Glenn, jag, Tim och Issa. Mysigt som attan! Vi träffade också Anna-Sara lite senare. Vi gick till McDonalds också för att Tim och Issa skulle ha kaffe och Glenn ville ha kycklingbitar. Så då fick vi traska iväg dit. Sen när vi kom tillbaka hem till Emil, så var det någon som började gäspa och helt plötsligt så började alla att gäspa, ja, som sagt, en liten kedjereaktion med andra ord. Mysigt var det ändå, lite dricka, tjöt , chips och godis. Eller ja, som Issa sa, "tönt-godis", eftersom att hon inte hitta något gott godis. Hon ville ha sånna där blå/rosa sura flaskor. Ja, hon hittade en iaf. Tim och Issa gick hem först och denna gången blev inte Tim full utan han kunde gå utan att någon höll i honom. Sedan så satt jag, Glenn, Emil och Marie kvar ure och tjötade lite, men vi gick in efter en stund, vi upptäckte att det blev lite kallt ute.. Så det var jättevarmt och gött inne. Fick träffa Emils katt också, jättemysig va hon, tyckte om att bli kliad mitt på huvudet upptäckte jag. Sedan så kom jag och Glenn fram till att vi kanske skulle börja gå hemåt, och det gjorde vi. Och självklart så började det regna, men då va vi nästan hemma, så det va grymt mysigt att krypa ner under täcket och värma sig.

Glenn

Igår så gjorde vi ingenting verkligen. Vi tog det lugnt, spelade Wii. Vi spelade Mario Party 8 och vann över Glenn i det! Jag är verkligen bara bäst ibland! Jag var det där lilla spöket Boo, han är så söt! Sedan så kom vi på att vi kan ju alltid baka! Men det orkade vi inte till slut.. Så vi gav upp den idèn.. Vi gick och köpte kladdkaka istället på hemköp. Och så gick vi hem och myste ner oss i hans säng och kollade på film. Det blev filmen: the day the earth stood still. Och jag blev ganska besviken på den filmen faktiskt! Den verkade skitbra på trailern men den va inte så bra! Sedan blev det snabbt in i duschen, det va jätteskönt! Efter duschen så försökte vi titta på Harry Potter och den flammande bägaren med men då lät det som om dvd:n skulle explodera eller något, så vi la ner det också och gick och la oss istället. Det va skönt det med.

Och idag så kom jag hem, fick käka McDonalds mat till frukost, mycket stabil frukost måste jag säga. Sedan har det inte hänt mycket, tagit det lugnt, suttit lite på bilddagboken och msn. Lyssnat på musik, fick en jättego låt av Glenn. Den heter Jävlar Anamma - Idioten. Hans röst är så jäkla go i den låten.

Men underbaraste låten just nu: Stay with me - Ironik (remixen menar jag då, lite snabbare tempo, helt underbar!)

Ha det bäst!!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback