Festmys hos Big Q.

Fick ju sms igår av Big Q, och det var så att han bjöd dit mig till honom och då tog jag med mig Angelica också så igår blev det en tripp hem till Big Q tillsammans med Angelica, igen. Vi åt stekt ägg, det var gott. Sen kom Mathias också. Vi hade jättekul, vi spelade först "Sanning eller konsekvens - den snälla versionen". Jag fick bland annat en puss på kinden av Robin och blev siamesisk tvilling med Mathias. Och när vi hade spelat det en stund så kom också Big Q:s lillebror och två av hans kompisar. De var också med en lite stund och spelade. Efter det så spelade vi "Öl-spelet", det hade jag aldrig spelat innan, men det var kul. Dock hade vi ingen öl, men det fick bli en massa annat isället, bland annat äckligt vin. Usch, två glas, sen blev det vatten för min del. Även där fick jag pussar på kinden, av både Robin och Mathias.

Sedan så åkte Big Q:s lillebror hem med sina kompisar och då gick vi ut och gick litegrann. Vi gick upp på ett berg med jättefin utsikt. Såg hela Skene och Kinna. Sedan bar det av hemmåt till Big Q igen. Där ramlade vi ner i hans soffa, fotölj och säng. Haha, ja, men kvällen var sjukt kul. Sov hos Angelica med denna natten. Vi somnade nog vid halv 3. Ja, så kul har jag inte haft på länge! Tack så mkt!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback