Förkyld.

Ojoj, trött som en kossa är jag! Är förkyld uppe på allt också, kan ju inte bli bättre! Usch, idag blev det Borås igen. Fick träffa allihopa däruppe igen, skoj!
Sitter just nu och pratar med Johnny och Emil på msn, pratade med Victor innan med lite grann. Annars gör jag inte så mkt.. Är törstig, så jag ska ta och hämta mig lite vatten. Snart tillbaka! Sådär. mkt bättre. Tog också tre tabletter av Exberitox (stavning?), som man ska suga på när man är förkyld. Man ska ta det tre gånger om dagen, men så har det ju inte blivit.

Usch, nä, funderar på om jag ska krypa ner under täcket och värma mig?! Kanske. Skriver något roligare imorn! Jag lovar, detta var inte särskilt intressant! :P

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback