Garv med Angelica och Big Q.

Några julklappar inköpta! Fyfan, vad jag är bra. Hittade till min syster och till mamma. Ska försöka hitta något mer till mamma, sen så är det bara pappa, farmor och farfar kvar. Men fan, jag är på G!
Igår blev ingen update, men jag var knappt hemma igår. Så jag hann inte.

Dagen igår var ganska kul. Fick ju köpt julklappar, lunchade med Angelica på Scorpionen och sedan blev det ju skola. Då blev jag färdig med mitt Collage. Och jag blev grymt nöjd, bild hoppas jag kommer upp så småningom. Sedan på kvällen skulle Angelica åka hela den långa vägen upp till Gbg och ville inte åka själv, så jag följde med som sällskap, herregud, så skoj vi hade. Ja, är man trötta efter en lång dag, så blir det mycket dumt sagt. Haha.. Sitter och garvar nu när jag tänker på det. Haha!

När vi åkte hem från Gbg kom Angelica på idèn om att vi skulle hälsa på "min bror" Big Q aka. Robin. Vilket vi gjorde, vi var där i nästan en och en halv timme. Men vi hade skoj, garva och höll på. Vi försökte komma på hur man kunde göra om i Big Q:s lägenhet, men det gick sådär. Haha, vi kom inte fram till något. Kom hem vid kvart över ett iaf, mitt i natten. Gick och la mig det första jag gjorde när jag kom hem typ. Så trött var jag. Haha!

Nämen, när man talar om trollen, där kom ett sms från Big Q. Nä, nu ska jag städa tror jag, helt otroligt, jag vet. Haha, men ibland måste man ju.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback