Jag fattar inte.

"Bara njut av dagen.." Ja, jo, det har jag väl gjort. Men dagen har väl varit sådär. Jag är allmänt nere och deppig. Och det verkar som om alla andra är det med. Jag förstår inte, måste man bli så nere och deppig på hösten? Vad är det som gör att man inte orkar längre? Jag fattar inte. Träffade och även pratade med mycket människor som jag tycker om och som gör mig glad, men endå så är man deppig. Fan, tror att hösten och att jag saknar en sån där närhet gör en del att jag är så nere och deppig. För bara några dagar sedan så kände jag att jag inte behövde det. Men nu.. Hur vet jag att det blir rätt den här gången? Hur vet jag om jag gör rätt? Snabbt, långsamt?

Hjälp? Frågorna tar knäcken på mig.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Höst/vinter-depression har jag lidit av i så många år... Ush, jag vet hur det är. Tar du vitaminer? Gör det, det piggar upp litegrann.



(Förresten gissade du rätt film igen ;P)

Puss och kram, gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback