Ojoj.

Ojoj, ja, det har jag sagt många gånger idag verkligen. Först och främst, jag ville inte gå upp idag. Åkte ner till bussen, trodde jag glömt busskortet, men hittade det som tur var i min byxficka. Åkte in till Kinna och fick köpt Fars-dag presenter. Sedan så träffa jag Angelica och Emil för att luncha lite på Casablanca. Det var gott! Sedan ville Angelica ha kladdkaka med, så det blev en snabbis in på Träffpunkten med. Sedan hem med 1-bussen. För att fylla i en massa papper till Försäkringskassan, som jag inte tycker om alls. Men kan inte skicka iväg något förrän jag varit uppe i Borås och fått en underskrift. Så på tisdag så kommer de iväg, förhoppningsvis. Gäller en sjukersättning, aktivitetsstödet och bostadsbidrag. Viktiga grejor!

Imorn bär det av till Gbg för att gå på bio. Har dock ingen aning om vilken film det blir, men det märker jag väl då om inte annat. Ska dit med Angelica, Robin, Adrian och Jessika. Trevligt, trevligt ska det bli.
Imorn är det också Karjala Cup, alltså hockey, och även Svenska Cupen final mellan AIK-IFK Göteborg. Hoppas på vinst denna gången från IFK Göteborg.

krossa

Nä, nu ska jag sätta igång lite musik, dra igång en röjning på rummet och städa lite. Sedan ska jag slappa vid en film eller något. Ska nog se The Proposal eller 17 again.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback