100:de inlägget.

Ojoj, där ser man, nu är jag uppe i mitt 100:de inlägg här! Inte dåligt, eller hur? Men mer kommer det ju lätt att bli! Ganska skönt att skriva av sig då och då. Så har man inte så mkt känslor i kroppen sen. Utan så kan man gå med lätta steg senare.

Sitter och pratar med Martina och Emil på msn nu, eller ja, det är mest Martina som jag pratar med. Emil packar, han ska till Scottland imorn. Så då får vi önska honom lycka till på resan och så ses vi, eller snarare hörs kanske man ska säga, om en vecka Emil!

Sitter också och lyssnar på låten Hela Veckan - An2n feat. Big A, skön låt faktiskt! Så det är ett litet tips om man gillar svensk hiphop. För i så fall vill jag också rekommendera An2n, Söder och RmK. Sjukt bra artister! RmK var bland annat med i Talang 2008 (om jag nu inte minns fel..), med låtarna I Väntan På Bussen, Räddningspatrullen och Temperatur.

rmk

Och Cissi, självklart ska vi skappa en massa minnen i lägenhet, fler än vad vi kommer att komma ihåg! ;)

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback