2 kramar och 1 present.

Idag har jag träffat Jill, Robins mamma. Hade lite papper hemma hos mig som var hennes och det visade sig att hon behövde de. Sammanträffande, eller hur? Var hemma hos henne i lite över en och en halvtimme, drack lite tea och pratade en massa. Jättekul var det!
Sedan så träffade jag Angelica, vi skulle köpa present till Martina, vilket vi också hittade en! Men, jag tänker inte skriva här vad det är, för vem vet, hon kanske sitter och läser precis just nu. Och då vill jag ju inte avslöja mig. ;)

martina

Sedan så var det lektion i ca. 1 timme och 20 minuter. Som vanligt så var det inte så roligt.. Men jag träffade Issa idag! Och så fick jag 2 kramar av henne! Avundsjuka nu eller? Jag skulle varit! ;D Sen så har jag höstlov nu med!
Sedan var det dags att åka hem och sen så har jag inte gjort ngt, degat och slappat ungefär. Skönt, helt klart! Funderar på om man ska gå och lägga sig, Angelica kommer hit runt kvart över 11 imorn och innan dess så ska jag ha hunnit: duscha, äta, klä på mig, blåsa håret, sminka mig, borsta tänderna och självklart vakna. Så då borde räcka att gå upp vid 10 tycker jag. Jag är faktiskt ganska snabb på morgonen, hör och häpna! Haha, jag blir inte klok på mig själv ibland.

Men jag såg dig idag, då blev jag varm i magen. På en kort stund så insåg jag något som jag egentligen borde insett för länge sen.

Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback