Dejt.

Idag har jag dejtat Anna-Sara och Angelica på Träffpunkten, vi hade ett jättetrevligt samtal om ja, lite allt möjligt. Hittade också ett par jättesköna jeans på JC som jag ville ha, men dom kostade 600:-, inte så farligt dyrt ändå. Men får se, måste ju skaffa nytt legitimation också. Det får nästan gå före ett par jeans, men man kanske få dom i en förtidig julklapp av mami o papi? Grejjen är att när jag testade de hade jag gått ner väldigt mkt i mitt midjemått, bra eller dåligt tro? Har ju iofs på bara ca. 6-7 veckor gått ner 5-6 kg. Kostigt eftersom jag äter som en häst. Jaja, jag ska väl vara glad åt det. ;)

Imorgon så ska jag gå på Skållareds Marknad, om det inte snöar och är hur kallt som helst. Men man får väl hoppas på det bästa, right?
Jag är sådär glad idag, och galen! Typ kär, tror jag. Jag blev liksom varm i magen innan. Vilken skön känsla det var! Jag satt och smålog i flera minuter sen. Bästa känslan på länge!!


Skriver sen igen!
Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback