DHW.

Sitter, eller snarare ligger ner och tittar på DHW. Underbart program verkligen! Men nu är det reklam tyvärr.

Har varit ute och gått idag, gick lite över 2 km och lyssnade på musik. Jag älskar verkligen den musiken jag lyssnar på. Den får mig att bli avslappnad och verkligen lugn. Tankarna fick flöda men jag kom inte fram till jättemycket. Jag undrar vad som händer i mitt huvud och mina tankar. Jag får någon känsla av att jag har förlorat så mycket, bara de senaste 6 månaderna. Men jag vet inte. Det finns något som gnager.

Ska nog gå och lägga mig nu, känns som om jag behöver sova. Drömma något skönt, det är något jag verkligen vill. Om någon och något. Det hade varit skönt.

Godnatt, puss&kram.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback