Hyresavi.

Måste säga det första jag gör, att Madde, din lilla dotter är jättesöt och ett jättestort grattis till dig och pappan!

Idag fick jag mitt efterlängtade hyresavi från Marks Bostad, en räkning på 2568:-. Och pengarna vill dom ha sista december. Dom kommer iofs att få pengarna tidigare, så att jag kan hämta ut min nycklar innan julhelgen och nyårshelgen är.

Jag funderar på om jag ska in i duschen också, jo, det ska jag nog. Sen så funderar jag på när jag kommer att få ta det här vaccinet mot svin-influensan.. För jag är inte inom någon riskgrupp, vad jag vet om iaf. Jaja, det kommer la det med så småningom.
Nä, nu ska jag ta ett hopp in i duschen och värma mig lite, för jag fryser!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Vilken underbar dag det är idag Camilla, tycker du inte det?

Jaså, ska du ta svin-sprutan? Själv tänker jag hålla mig borta från den. Den där flunsan är rätt så överskattad och om man inte ligger i riskgruppen så är den inte värre än en vanlig liten flunsa... Men det är ju vad jag tycker.



PUSS!

Postat av: Cissi

Förresten så kan jag knappt bärga mig tills du flyttar! Shit vad mycket minnen vi ska skapa i den lägenheten =D

Postat av: Nicole

Billig och bra hyra måste jag säga ;)



Kramisar Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback