I got Parlino.

Då har man äntligen Parlino, det tog ju bara en vecka, men debutsamtalet gick iaf till Cissi som jag pratade med i nästan en timma. Och det kostade bara 0.99:-. Kan ju inte bli bättre? Eller hur? ;)
Btw, Nicole, har du mer tips till volym i håret? Har det pudret, men det vill ändå inte hålla. :/ Har du ngt mer jättebra tips? :)

Idag har jag fått en micro, dammsugare, vattenkokare och en elvisp! :D Så nu är jag snart helt klar att flytta hemifrån, det som fattas är en soffa och ett soffbord. Men ja, det kan jag ju faktiskt vänta lite med. Men det är jättekul att titta på det! Man känner sig vuxen en liten stund.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Tupera håret nära hårbotten med hårmousse och ta sedan en spray, typ "strong" så det sitter på plats =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback