IFK Göteborg

Sry, blev inget bloggande igår, men jag var extremt trött, men här en update, lovar att det blir ett inlägg till idag!
Igår spelade IFK Göteborg-GAIS, och matchen slutade 2-1. Sjukt underbart, så nu ligger IFK Göteborg en ynka liten poäng efter AIK. Är IFK Göteborg med i guldkampen eller? Självklart!!

Pratade med Victor från Västerås igår, han har tatuerat armen, eller rättare sagt bicepsen. As-snyggt blev det! Imorn blir det Jobbmässan i Kinna. Tråkigt, men ja, måste man ha jobb så gör man vad man kan, eller hur?

Tack Nicole, du är en underbar människa och vi får ta en fika snart! <3

Har en saknad efter en person, och jag vet vem. Tack och lov har jag kommit fram till något, men det är bara en enda sak av massor. Men man får ta en sak i taget, eller hur?
Nu ska jag titta på Grey`s Anatomy.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback