Indiana Jones.

Sådär, då har jag tittat på Indiana Jones -  Raiders Of The Lost Ark. Man måste ju börja från början, iaf så tror jag att det är första.. Ngn som vet? Alla pratar om att de är så bra, så då tänkte jag att då får väl jag också titta på de då. Och helt ärligt så var den ganska bra, lite smårolig sådär. Och det är ju kul när filmerna är roliga, så jag rekommenderar den iaf om ni inte har sett den. Fast det gissar jag på att ni har, bara jag som är seg med sånt. Tänkte ta mig igenom en till Indiana Jones film imorn. Se om den är bättre eller inte.

indiana

Jag vill verkligen gå och lägga mig, men jag orkar liksom inte än. Kroppen är inte jättetrött än om man säger så. Utan bara lite grann, men bara sådär trött att man orkar vara uppe en stund till. Fattar ni vad jag menar? Jag gör det knappt, men förhoppningsvis så gör ni det! ;D

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Neha

Hatar när kroppen är så trött att man knappt kan lyfta ett finger men huvudet är superpiggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback