Jobbmässa.

Idag har jag varit på jobbmässa med Anna-Sara, fick lämnat ut sammalagt 7 CV:n iaf, inte dåligt tycker jag. Manpower, Speed, MBAB x2, Ekbergs, Almedahls och Kappahl. Träffade Joakim, Linus och Marion på jobbmässan. Såg även min chef, fast på Träffpunkten. Nu så luktar det mat, mamma har lagat ngn slags skinksås med ris eller något liknande, men det är inte gott. Det tycker inte jag iaf..

Var inne på Maddes blogg innan och fick se nya bilder på hennes mage. Växer som sjuttan tycker jag allt att bebisen gör! När jag såg den sist så var inte den magen stor inte. Nope, så växt har den allt gjort! Vilket jag tycker är jättekul! :D

Nu ska jag gå och äta, eller rättare sagt, försöka!


Puss&Kram


"Dagarna har gått och jag känner bara starkare, 
kan du inte se att mitt liv har blivit lättare? 
Kan du inte känna att kroppen känner lycka, 
för dig så styr jag världen, 
låter ingen annan tycka illa om dig, 
för du får mig varm inombords. 
Om morgondagen inte kommer, vill jag att du ska veta, 
jag har redan slutat att söka och leta. 
Om morgondagen inte gryr, om solen inte stiger, 
min själ kommer vrida sig, min kropp kommer somna, 
aldrig mera vakna upp ur en evig koma."

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback