Klubbor och fotboll.

Har inte uppdaterat på två dagar nu, sry. Men bloggen var så seg häromdagen och igår orkade jag inte, men nu bllir det lite update!

Måste bara skriva ner det här samtalet mellan mig och Cissi igår (fredag):
Jag (pratar om min klubba):
- Det är pulver i!
Cissi (ser en lastbil samtidigt):
- I lastbilen? Hur kan du veta det?
Jag:
- Nä, det vet jag inte, men i min klubba är det pulver.
Cissi:
- Jaha.
Jag (besviket):
- Det var inget pulver, det var tuggummi, jag kommer få problem.
Cissi:
- Jaha?
Jag:
- Ja, det är kladdigt, vem fan kom på idèn med tuggummi i en klubba?
Cissi:
- Någon smart person som ville få käft på ungarna.

Haha, ni kanske inte fattar, men just då var det extremt kul. Vi garvade efteråt iaf. Nu var detta i väldigt korta drag på vårat samtal.

Ja, iaf, fotboll var det idag, 1-0 till Danmark, lite småsurt, men Sverige har en liten chans iaf. Hoppas jag! Fotboll är faktiskt ganska skoj och titta på. Iaf när IFK Göteborg spelar, de spelar ju iaf bra fotboll. Kolla bara på derbyt mellan IFK Göteborg - GAIS. Helt underbart spelat av IFK Göteborg då ju! Satt på helspänn hela matchen, underbart derby.
Idag har jag jobbat med, 5 timmar. As-kul var det. Lite money, ya know? ;)
Nu kommer jag inte på så mkt mer att skriva, kanske sen? Eller imorn, who knows?


Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Haha, Cissis slutkläm vart ju klockren! ;)



Puss o kram//Nattugglan Nicole

Postat av: Cissi

Nöjd nu Camilla när jag kommenterar? =P



Hehe, fan va paff jag blev där närru sa att det pulver i. Trodde att du menade lastbilen. Så det kan gå.

Låter gött o jobba o få lite tidsfördriv =)



Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback