Lugn dag.

Dagen har varit lugn och skön. En nice dag helt enkelt! Imorn bär det av till Borås och sedan till Skövde med Cissi. Åka tåg!! :D

jag

Så imorn blir nog ingen update, men på fredag så. Då ska jag även bo i Kinna tills på måndag. Så det ska bli riktigt skoj! Jag är trött fast jag inte gjort ngt idag. Bara tagit lite kort, på mig själv, för jag har inget att ta kort på längre.. Nä, nu ska jag väl sätta mig och glo på fotboll (eller ja, när matchen börjar..), måste ju se om AIK gör en förlust eller inte. Vilket jag hoppas på att de kommer göra. Hoppas inga AIK:are tar illa upp nu när jag skriver såhär, men jag är IFK:are, så därför vill jag det.

Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback