Lunch.

Nu är min lunch snart slut. Och jag är så trött! Det är inte bra att gå upp klockan 5 på morgonen. Inte för mig iaf. Jag vill hem till min säng och titta på Grey`s Anatomy. Det låter mycket skönt. Tittade på DHW igår, så sjukt underbart program. Fast det finns mång iofs.

Jag vet inte riktigt vad jag skriver idag, är så sjukt trött så jag orkar inte ens försöka veta vad jag skriver. Okej, det där hänger inte ihop för fem öre.. Jag lägger ner det här skrivandet för stunden och kanske uppdaterar en liten stund ikväll, om jag är lite mer vaken då. (Vilket inte är så jättetroligt..)
Nu är min lunch och dags att ta sig an lite papper.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback