Segt.

Seg dag idag. Broschyrerna blev klara på ett ögonblick (eller ett ögonlock, som Angelicas pappa skulle säga). Sedan blev det att bära pärmar tills svetten rann. Här behöver man inget gymkort inte! No, no, jag får tillräckligt med träning här. (Jag har till och med träningsvärk efter att jag jobbade i lördags.. Har inte stått i charken på 1 månad och det märktes ska jag be att få tala om..)
Sedan så upttäckte jag att det är inte så bra att gå ut och gå när det är kallt ute. Var ute och gick i söndags nämligen, i ca. 1 och en halv timma (så då kände jag mig rikitgt duktig), och det märktes i ryggen. Har någon form av inflammation i ryggen och det var tydligen inte så bra att vara ute och gå så länge då. Upptäckte jag.. För det gjorde riktigt ont när jag kom in. Menmen, my bad!

Nu ska jag väl återgå till min praktik en stund, om dom har ngt jag kan göra, vilket jag inte tror att dom har.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole Sanzetth

Inte bra, var rädd om din rygg, gumman =)



Kramar Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback