Snö, marknad, film.

Vilket bakslag! Ja, igår alltså, med all snö. Jisses, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Reaktionen blev såhär ungefär: "Vafan, det snöar ju!".
Chock-tillstånd? Jodå, lite grann iaf. Men som tur var den borta idag, skönt! Enligt min mening då..

Idag blev det en liten tripp till Skållareds Marten. Var inte där så jättelänge, sprang in i Tim och hans syster Johanna det första jag gjorde, de hade försökt flörta pengar av sin moster som inte riktigt hade fattat vinken men tillslut så gjorde hon det. Efter andra gången dom var där och pratade med henne.
Hittade inte så jättemkt på marknaden, fick pengar av mami o papi för att köpa godis och såna där marknads-chips, ni vet?
Sedan så blev det hem och ta det lugnt med att sitta och fixa i Photoshop.

eld


Btw, vet ni vad? Jeansen, som jag nämde i ett tidigare inlägg, jag ska få dom av mami i för tidig julklapp!
Nu funderar jag på att sätta på en film att vila ögonen på. Förslag på något bra?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback