Tv-spel och Cafè World

Orkade inte skriva igår. Hade ingen såndär jättelust, jag skrev på facebook istället och fick ur mig lite tankar och känslor.
Just nu sitter jag på min praktikplats, omänskligt tidigt, jag vet. Jag ser antagligen ut som en zombie också, men det behöver vi ju inte tala högt om. Fast jag orkar inte börja jobba än, jag börjar faktiskt först om 35 min. Då blir det tillbaka och göra det sista på två broschyrer. Göra färdigt den sista updaten eller så på dom.

Sen så sitter jag och väntar på att mina hamburgare på Cafè World ska bli färdiga. (Ja, alltså på facebook.) Har man gått och blivit en liten nörd eller? Haha, lite grann kanske. Men det är skoj.
Vad händer mer i veckan då? Inte mkt, praktik onsdag och torsdag. Skola på fredag. På fredag tänkte jag också skaffa mig ett nytt legitimation. Mitt går nämligen ut den 20 november, så då är det lika bra att skaffa ett nytt. På lördag blir det nog en tripp till Skållareds Marten och kolla vad dom har där. Sedan så är det tydligen Pub-kväll mellan 18-23. Kanske man skulle ta och gå på? Får se hur jag gör.
Nu blev mina hamburgare färdiga! Sådär, satte igång att göra lite fler. Har mkt gäster. ;)

Nä, funderar på att hämta en varm kopp choklad också. Gå iväg och se ut som en zombie? Jag orkar inte! Haha, jag har gått och blivit lat. Jag vill spela tv-spel, ska göra det ikväll kanske, om jag hinner. Det var ett tag sedan man satt och spelade lite tv-spel, man vill ju inte mista formen! ;D
Skriver nog en update till sedan!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback