Way to early.

Gaaah! Att gå upp klockan tio i fem på morgonen är inte så jätteroligt, men jag måste tänka att det är sista dagen på min praktikplats nu. Lite små sorgligt faktiskt, men jag kommer inte att sakna att gå upp så tidigt. Verkligen inte. Iofs, så får man ju ut mycket av dagen, men då går jag hellre upp runt 7, för då kan jag få minst lika mkt gjort, om inte mer, för då är jag inte lika trött.

Försöker få igång huvudet med lite musik och det går relativt bra. Just nu är det Dead By April - Losing You. I början tyckte jag inte alls om den låten men nu är den riktigt skön att lyssna på. Man måste ju vakna på morgonen, då kan man inte lyssna på något segt. Nu bytte mediaplayern låt till Bowling for Soup - Almost. Ganska bra den med, inte lika mycket fart i den som DBA:s låt, men skön ändå.

Imorgon blir det skola och kanske ta ett nytt legitimation. Funderar på om jag ska vänta lite, tills mitt gamla har gått ut. För det kostar 400:- att ta ett nytt hos polisen. Så man kanske ska visa tills det gamla verkligen har gått ut, för att tjäna på det?

Kollade upp matchen igår mellan Sverige-Albanien, orkade inte sitta och titta på hela matchen igår. Men slutresultatet blev 4-1 till Sverige, men dom är ändå ute ur VM. Lite tråkigt, men så går det. Bara en poäng efter Portugal som tog sig vidare. Jaja, ett snyggt avslut ändå tycker jag.


Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Jag lider med dig som får gå upp så tidigt! Idag var jag iofs uppe 06.10, men baraför att köra gubben till bussen =) Jag är minsann en snäll människa ibland, haha! Hoppas allt är bra i övrigt med dig, gumman?



Pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback