Böcker och packning.

Idag fick jag inte heller tag på han Rolf. Så jag får försöka imorn igen. Idag har jag inte hittat på särskilt mkt. Suttit här vid datorn, pratat en stund med Anna-Sara i telefon och så har jag dragit fram alla böcker som jag hade i ett skåp som jag kom fram till att jag inte behöver. En del var mammas, en massa gamla Kitty-böcker och lite andra böcker. Kollade upp om det var några jag vill ha med mig hemifrån, det blev Harry Potter-böckerna och lite andra böcker som jag fått och sådär. Kom ju på att när jag var liten var jag med i en bok-klubb som hette Funtasie, och gissa om jag hade fått mkt böcker därifrån eller? Det blev hela tre högar, minst! Min syster har tagit några av böckerna, sedan så hittade jag några som Angelica kanske är intresserad av.

Har packat ner brödrosten idag med och lite annat grejjs som jag fått. Lika bra att börja lite smått annars kommer jag vara super-stressad när jag väl ska flytta. Tur att man känner själv något sådär bra efter 20 år. ;)

brödrost


Anna-Sara ska på dejt idag med! Det tyckte jag var jättekul! Glad för hennes skull. :)
Jag skulle också vilja gå på dejt, det hade inte varit alls fel att testa det, får la se om det händer ngn gång? Nä, nu funderar jag på om jag ska gå göra någonting, det är faktiskt väldigt skönt att rensa ur rummet på saker. Slänga massa som man inte behöver och sådär. Eller ge bort, om det inte är helt för dåligt skick, till någon annan som behöver det.
Ska försöka uppdatera lite mer sen!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback