Collage, lite bilder genom åren.

Tänkte bjuda på lite bilder på lite allt möjligt som hänt genom åren, titta och njut:

Nyår 081231 - Cissi, Anna-Sara, Jag, Glenn, Oscar, Martina, Angelica, Felix.
Nyår 081231

Grillfest 090418 - Cissi, Martina, Marion, Angelica, Jag, Tim, Glenn, Marie, Emil, Niklas, Linus, Tobias, Albin, Koffe.
Grillfest

Bio, Batman - the Dark Knight 080726 - Tim, jag, Robin, Martina, Angelica, Beatrice.
Bio

Martinas födelsedag 081027 - Martina, Cissi, Marion, Anna-Sara, Angelica, Nicole, Oscar, Glenn, Robin.
Martina 19 år.

Myskväll hemma hos Angelica 080713 - Angelica, Cissi, Anna-Sara, Jag, Martina, Beatrice, Richard.
Myskväll hos Angelica 080713

Studenten 080612 - Alla studenter 2008 från Marks Gymnasium.
Studenten

Sleepover hos Martina 070209 - Martina, Nicole, Cissi, Marion, Jag, Robin.
070209

Liseberg 060614 - Anna-Sara, Marion, Nicole, Emil, Angelica, Martina, Jag, Robin, Cissi, Glenn.
060614

Bilderna kommer också att läggas upp på min bdb, dock är min bdb lösenordslåst, vill du ha lösenordet så kan jag skicka det i ett mail till dig, ge mig bara din mailadress, så fixar jag det.

Puss&Kram

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Studenten var fanimej KUNG!



Puss o Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback