Here is the thing.

Okey, here is the thing. Jag försöker ringa en snubbe som heter Rolf Johansson som är områdeschef för Kinna bl.a. och jag måste ha tag i honom eftersom att det är han som gör besikting i lägenheten som jag ska flytta in i, vilket han kommer göra den 7 oktober. Och han har även hand om eventuell renovering i lägenheterna. Och då är det såhär att han som bodde där innan berättade för mig att de ska tapetsera om och lägga nytt golv i vardagsrummet. Och det är ju skit-nice! Sen så är det så med att den här snubben har rökt pipa inne i lägenheten och det luktar inte sådär jätte-mumma, så då tänkte jag kolla om det är så att dom kan byta ut köksluckorna och sådant, för det lockar inte riktigt att bo där när det stinker pipa. Ya know what I talking about? Men, då ringde jag dit igår och då var kontoret stängt och så ringde jag dit idag med, och då var det stängt pga sjukdom. Så, ja, jag får väl se när jag får tag i honom, förhoppningsvis är det snart.

And the other thing. Inget svar från Parlino än, men det kan jag väl iofs inte begära heller, men förhoppningsvis så får jag ett mail snart där det står att det är åtgärdat och att jag kan tanka telefonen med money.
Hmm, kom på nu att jag måste ringa Marks Bostad också och fråga lite grejer, ska man ta och göra det kanske? Så är det gjort iaf. Om jag orkar vill säga! Nä, nu blev jag sugen på vanilj-tea! Ska nog gå och göra mig en kopp, har ni några olösta problem idag?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback