Sjuk.

Vaknade med en helt underbar huvudvärk och en snorig näsa. Jag blev så glad verkligen..not! Så då fick man ringa och sjukanmäla sig till skolan. Efter det har jag inte gjort ngt typ, tittat på Våra bästa år och Smallville (tror det stavas så?). Ätit lite, så jag har iaf fått i mig lite mat. Satt i Photoshop en stund också, men annars har jag inte gjort ngt.

Fick svar på mitt mail till Parlino ang. att jag inte kan tanka pengar på kortet. Som svar fick jag att min felanmälan var mottagen och jag ska få svar så fort det är åtgärdat. Jag hoppas verkligen att det gäller denna veckan, för jag vill väldigt gärna kunna tanka mitt simkort på pengar, så att jag kan ringa runt som en dåre. (Ja, dagen till ära så kommer jag att vara ironisk och sarkastisk, fråga inte varför, antar att det beror på huvudvärken, snorig näsa och trötthet på Parlino.)

Tror också att jag gått fått lite tankar om en viss människa, lite så kallade känslor. Men det är inget som jag tänker ta upp särskilt ingående, utan bara nämna sådär i förbi farten. Och det gjorde jag ju nu också. Helt perfekt! Då har jag gjort det med. (Bockar just nu av på en lista bredvid mig.) Let me guess? Nyfiken? Ja, jag trodde det. Så vi släpper det. (Släppte det och det föll som en sten mot golvet.)
Händer annars idag?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback