Skrivarlust

När man sitter och läser andras bloggar blir man ofta själv väldigt sugen på att skriva blogg, tycker ni inte? Så brukar jag känna, men jag brukar istället inte ha något kul att skriva om. Jag orkar inte sitta och blogga varje dag pch skriva vad jag har gjort, fast det kanske är det som jag egentligen behöver? Bara skriva av sig, jo, man kanske skulle försöka börja skriva varje dag. Åtminstonde försöka, det skadar ju inte..

Idag har jag iaf varit på en lägenhetsvisning på Lärkgatan, den var faktiskt väldigt fin, så det blir antagligen att trycka på Ja-knappen på erbjudandet jag fick. Och får jag den så flyttar jag den 1 januari. Skulle det inte vara mer perfekt egentligen och flytta i början på året, starta om livet helt och hållet? Det hade faktiskt varit grymt skönt. Lägenheten var inte jättestor men den funkar att bo i iaf. Det lite negativa var ju att man får dra ut handfatet från vägen för att kunna duscha, men det går ju att leva med. Såhär ser den ut förresten: 



Nå, vad tycker ni? 

Har träffat sjukt mkt människor idag som jag känner, jag brukar aldrig träffa såhär mkt folk vanligtvis.. Först och främst Cissi som följde med och tittade på lägenheten, sedan så skulle vi fika på Träffpunkten, då hittade Tim och Issa oss där och tre av deras kompisar, så vi fikade med dom, sedan åkte dom hem. Sedan gick vi till Apoteket och där träffade vi Veronica och Maria och pratade med dom en liten stund. Efter det så gick vi ner till bussen, eftersom jag skulle gå på min lektion i Bildbehandling A, där nere ser jag två killar från min klass på Borås Folkuniversitet, Martin och Kim heter dom. Och när man står där och väntar på bussen i godan ro, så dyker Charlie upp från ingenstans och säger hej och så pratade jag lite med honom, fick en kram också innan jag var tvungen att gå på bussen, det var kul att träffa honom, för honom har jag inte sett eller pratat med på jättelänge. Sedan när jag kom till skolan så var det en ganska bra stund innan lektionen började så jag gick ner till Angelica som jobbade på Märkesoutlet idag. Sedan bar det iväg till lektionen och på bussen hem träffade jag Anna-Sara. Ja, det var nog alla, tror jag.. Kanske helt onödigt att skriva allt det här?

Ja, nu ska jag inte ta upp mer av eran tid idag, men imorn blir det kanske att man skriver av sig lite.
Puss&Kram<3

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Är inte det Maddes gamla lägenhet? =O hehe. Isf har jag varit i den =P Kul att du tänker uppdatera mer, jag kikar in här titt som tätt =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback