Väntan..

Idag var det skola som gällde. Fick träffat Tim och Emil idag iaf, det var mkt trevligt. Tim stöter jag på lite överallt och Emil har jag inte träffat på jättelänge, så vi tog en fika i skolan. Sen så var det dags för lektion, som faktiskt var riktigt skön, vi satt och jobbade ikapp mest. Så en lugn och skön lektion var det verkligen.



Har inte så mkt att skriva egentligen, förrutom att jag lägntar grymt mkt till imorn, då får jag reda på om jag får lägenheten. Ååh, jag är så nyfiken! Försöker få pappa att bygga typ ngt slags bord till mig när jag flyttar, det går sådär, men om han bygger det, så blir det ju billigare för mig. Jag tycker detta låter as-nice! Tycker inte ni det?

Fast jag egentligen inte har råd, så unnade jag mig en liten Coca Cola och Stjärnchips, jag var så sugen på det. Så jag kunde inte motstå frestelsen, den blev för stor, haha.
Har ni gjort idag?


Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback