De vet att vi vet att de vet att vi vet.

Det är lördag. Och jag gick på kl. 06:13. För att vara exakt. Varför? Jo, jobba. Men jag börjar inte förrän kl. 08:00. Och nu undrar ni säker varför jag går upp 1 timma och 47 minuter innan jag börjar? Jo, jag vaknade och kunde inte somna om. Tydligen så hade jag sovit klart. Men! Alltså mer tid till att ta det lugnt på morgonen och slippa lite stress, för en gångs skull. Så nu blir det snart frukost!

---
Vet ni vad jag kom fram till för ca. 15 minuter sedan? Jo, det är att jag har inte sovit i min egna säng sedan natten till i onsdags. Och just nu funderar jag på om ni undrar var i helvete jag har sovit någonstans? Det kan ni klura på. Och Cissi lilla, nu håller du käft, du vet. För det vet jag att du vet.
---
"De vet att vi vet att de vet att vi vet!"

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback