Det ena efter det andra är gjort.

Sådär, då har jag sagt upp det mobila bredbandet hos Telia. Dock har jag 3 månaders uppsägningstid. Har shoppat mig 3 par trosor, ett dubbellakan till sängen och Ipren. Hela det kalaset gick på 300:-. Inte så farligt ändå tycker jag. Har fått ringt till Vårdcentralen om min rygg med, deras rekommendation var: Ta en Ipren och två Alvedon (eller så var det tvärtom..) 2 ggr om dagen och blir det inte bättre efter det så skulle jag ta kontakt med de igen. De tyckte även att jag skulle skaffa mig ett program för ryggen på gymmet för min muskulatur i ryggen. Men jag kommer inte stoppa i mig 6 tabletter om dagen, jag käkar fan inte ens det om jag har mensvärk!

...
"Cause we were both young when I first saw you. It's a love story, baby, just say yes."

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Du har gjort om! Jättesnyggt!! :)

Postat av: Nicole

Ajdå, jag har frågat två tanter på apoteket ang. Alvedon ihop med Ipren och de båda har sagt att man absolut INTE ska blanda de två. Däremot fungerar det helt OK med 2 Alvedon ihop med en VoltarenT. Puss på dig, sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback