Cissis dag.

Idag är det alla hjärtans dag, en dag för de som har någon att dela den med. Ni vet, drömprinsen. Inte jag, jag har ingen att fira den med. Så alla hjärtans dag existerar inte iår för mig, förrutom det att det är Cissis födelsdag idag! Så hon blir hela 21 år, närmare 40 än födseln nu. Så grattis på födelsedagen Cissi lilla!

Tänkte också passa på att skriva att jag även bloggar för http://www.markbloggen.com/, om ni har lust att gå in och läsa där med så hade det varit jättekul! Då klickar ni bara på bloggar i menyfältet, sedan på min bild. Det står även Camilla på min bild och där har ni mina inlägg. Jag passar även på att säga att ni borde gå in och läsa Daniels blogg där. Den här killen skriver grymt bra, så det är ett tips!

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Hur kommer detta sig att du börjat blogga där? Blivit förfrågad? Fint och preffessionellt såg det ut, nu har jag nämligen läst igenom hela din "markblogg" också ;) Grattis till Cissi och happy Valentines Day! Puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback