Extra, extra!

Har gått och fått mig en extra-anställning på Netto. Det ni! Efter 7 veckors slit med städ, varuplock och arga kunder, så gav det något till slut. Så nu är det bara att vänta på att det ska plinga i telefonen på att de behöver mig. Nice! Fick även plocka grejer i butiken för 100-150:-, inte illa.

Alltså, jag är kär. Så kär, så det är inte klokt. Lyssna på den här låten, så kommer ni också att falla. Om ni inte redan har hört den vill säga:

                

Btw, jag har gått och blivit brunett. Det gillar jag skarpt och jag trivs som fan i den här färgen! Nu ska jag njuta av en episod av Legend of the Seeker, det är riktigt ögongodis i den serien.

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daniel Christer

Har hört att det ska vara rätt dåliga arbetsförhållanden på Netto?

En bekant som var där fick samtal om att jobba hela tiden, vilket väl är bra, men dagen hon sa nej fick hon sparken. Men det kanske inte är så fortfarande.

Postat av: Camilla

Jaså? När arbetade din bekant där?

Ja, jag tror att det är annorlunda nu. Jag vet däremot att det är väldigt dåliga arbetsförhållanden på Lidl. Får väl hoppas att det är bättre på Netto nu. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback