Fika med Madde och Maybelline.

Nu har jag precis käkat upp min middag, det blev en väldigt sen middag idag, just för att Madde och hennes lilla bebis var här. Men middagen bestod av pommes, korv och grönsaker. Nyttigt, eller hur? Inte ofta jag käkar grönsaker längre, det får det allt bli ändring på! Det var jättemysigt att Madde och hennes lilla snutt kom hit, vi pratade en hel del. Fikade lite och jag fick hålla Maybelline. Det gick riktigt bra faktiskt, trodde hon skulle börja skrika när jag höll i henne (vilket hon också gjorde, men det tog ett tag innan hon gjorde det). Sen så lukta jag bebis och det luktade jättegott!

Nu ska jag ta tag i disken, för andra gången idag. Förresten, jag fick faktiskt köpt en blomma till idag, så nu har jag två stycken likadana i köket och även en ros som jag fick av Jill i inflyttningspresent. Hör och häpna, den lever än! Har till och med varit duktig och vattnat den regelbundet. Imorn ska jag kanske köpa en fotölj, så det blir nog inga blommor imorgon. Har kommit fram till att jag behöver blommor i plast, eftersom att de ska stå i hallen. Och där är inte så mycket ljus. Så det får bli något framtida projekt, när man kommer till typ Gekås eller något.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Miriam

Svar: Tack! Vad du att det blev lite firande iaf då :) Alla hjärtans dag firande måste ju inte vara mellan två partners utan mellan kompisar som sagt eller familj. Eller får man bara ta dagen till att uppskatta sig själv och skämma bort sig själv för en gångs skull :) Hoppas ni hade en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback