Frukost-tårta!

Tårta till frukost, det är grejjer det! Dock inte tårtan jag och Cissi gjorde, men den här funkade helt okej den med! Tack så jättemycket för igår, det var skitkul! Blev inget bloggande igår, jag var trött, väldigt trött. Tidig sänggång och tidig morgon, usch! Ett samtal från farmor fick jag idag. Det var trevligt, dom kunde inte komma idag och jag förstår de, sså som det snöar! Värsta äckliga snöstormen ju!

Idag blir det utgång, hoppas jag! Vet varken vart eller hur vi ska ta oss dit än, men det är en sån där sak som man bara märker helt enkelt. Jag fick en jätterolig grej igår av Anna-Sara och Angelica (tror jag att det var), det var 5 stycken fotoramar som man ska hänga i flera "snören", sen så snurrar dom när man hänger upp de, eftersom att de ska hänga i taket. Så det satt jag och pillade med igår innan jag gick och la mig. Jag fick jättemycket fina grejjer, så tack allihopa! 

Jag funderar på vad det blir att äta idag.. Pommes låter riktigt nice!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback