Funderingar i Kinna.

Gårdagen var en lugn dag. Det var skönt. Ännu bättre var det att vakna upp till att solen sken rakt i ögonen på mig. Det är ett sätt som verkligen är underbart att vakna till. Och solen skiner fortfarande och jag har varit vaken i en och en halv timme nu. Snart ska få i mig lite frukost, sen så vet jag inte vad som händer idag. Jag behöver inte handla och det är skönt, riktigt skönt. Jag är jättesugen på att gå ut och ta några bilder. Så det kanske jag gör idag.

Jag funderar fortfarande på vart Cissis ena dunsocka/toffel kan ha tagit vägen. Efter i fredags så hittade jag bara en.. Vet någon vart den kan ha tagit vägen? Jag hittade mina två. Jag har letat överallt! Och min lägenhet är inte så stor, så det måste vara ett sjutusans bra gömställe!

Vet ni vad som spelas på min Spotify just nu? Lifehouse - You and Me, underbar låt. Lyssna på den! En annan bra låt är Lifehouse - Hanging by a Moment. Igår fungerade inte Spotify, den hade lagt av lite överallt vad jag fattade det som. Men tillslut så ville det fungera igen. Frukost väntar för min del, något gott, kanske en liten lyx-frukost? Hmm, detta tål att tänkas på. Ett avsnitt av Legend of the Seeker har jag också tittat på idag. Den serien är ganska bra faktiskt och huvudkaraktären är ju inte ful heller, så ögongodis i en bra serie. Det kan ju inte bli bättre!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Lifehouse är ju så bra =) Inte en aning om vart toffeln tagit vägen, någon av dem jag och Marion busade med?^^ Puss&Kram♥

Postat av: Angelica

Hahaha.. det var kul! När jag läste att du lyssnade på Lifehouse så tänkte jag att jag skulle rekommendera en låt men raden nedanför insåg jag att du redan hittat den låten. :P haha.. Hanging by a moment e sjukt bra!! Den e med på Here without you - skivan.. :P Den e bra hela den skivan :D

Postat av: Angelica

Hahaha.. det var kul! När jag läste att du lyssnade på Lifehouse så tänkte jag att jag skulle rekommendera en låt men raden nedanför insåg jag att du redan hittat den låten. :P haha.. Hanging by a moment e sjukt bra!! Den e med på Here without you - skivan.. :P Den e bra hela den skivan :D

Postat av: Angelica

Hahaha.. det var kul! När jag läste att du lyssnade på Lifehouse så tänkte jag att jag skulle rekommendera en låt men raden nedanför insåg jag att du redan hittat den låten. :P haha.. Hanging by a moment e sjukt bra!! Den e med på Here without you - skivan.. :P Den e bra hela den skivan :D

Postat av: Angelica

Förlåt, det blir alltid helknäppt när jag kommenterar... Jag förstår inte nått :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback