Ingen vanlig onsdag.

Idag är det onsdag, även kallad lill-lördag. Denna dagen är ingen vanlig onsdag, för idag ska jag förhoppningsvis bli brunett, igen! Om färgen är bra vill säga, annars får jag väl köpa ny, simple as dell liksom. Jag vill ha en ny hårfärg. Men jag har ångest över det, för min röda slinga kommer försvinna när jag väl färgat det. Vilket är mindre kul.

Endast en dag kvar på Netto nu. Och jag vill inte sluta! Jag hoppas att jag får någon tim-anställning eller något efter detta. Jag hoppas starkt på det, för extra cash i månaden hade inte varit fel. Fan, jag har huvudvärk.

Got to go!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Sv: haha xD vi tänkte faktiskt gått upp till dej men det blev aldrig så, utan vi fika ist! ;D

Postat av: Isabelle

Ja, får försöka skriva lite då och då :$ Tack visst är den söt ;) HAHAHA <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback