Kassa-dag.

Idag blev verkligen en kassa-dag för mig. Jag fick sitta i kassan på Netto hela dagen, från iaf halv tio till två. Dock hade jag ju lunch en timme däri mellan. Och det var skitkul! Jisses vad jag trivs där bakom! Och på lunchen så träffade jag Bea, hon körde postbil. Så det är hon som lämnar ut min post, det ni! Jag passade även på att fråga henne om det inte var obehagligt att ha ratten på fel sida av bilen, men det var det tydligen inte. Det var nästan mer bekvämt. En funderare där för mig.

Idag har jag köpt en blomma med, till lägenheten och hör och häpna, det är ingen plast! Förvånande? Haha, jag är nästan över mig själv faktiskt. Ska ner till Netto igen och köpa en likadan tänkte jag eller ja, något liknande. Något grönt, helt enkelt. Och då ska jag träffa Madde med! Det ska bli riktigt kul, så nu ska hon äntligen få komma och titta på hennes gamla lägenhet.

Imorgon hoppas jag att mamma kommer med, för jag ska köpa mer blommor. Känns nästan som om jag har gått och blivit ett blom-freak eller något. Iaf, jag ska köpa två lite större blommor då, så då tänkte jag att det är lättare om mamma kör, sen så ska jag kanske köpa en fotölj med, så nu får jag snart visa mig händig igen! Sen så ska jag till och med göra mat idag, men det blir efter att Madde har varit här. Funderar till och med om jag ska slänga ihop lite pannkakor så att jag har lunch i några dagar.. Det tål att funderas på! Vilken energi jag har idag! Helt otroligt, jag diskade till och med utan protester mot mig själv, haha!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback