Massa saker!

Idag händer mycket, en hel del. Nu på under dagen har jag hunnit tvätta, hänga upp tvätten på tork, dammsuga, göra rent i badrummet, duscha, bädda sängen. Just det, håller på att tina en tårta som jag ska bjuda mami, papi och syster på. De kommer hit runt 16.00, efter att mami har slutat. De ska bjuda på pizza, mums!

Sen vid 19.00 så kommer resten av folket, Nicole, Marion, Cissi, Angelica, Anna-Sara, Robin, Elin, Martina och kanske Tim. Han visste inte, men förhoppningsvis iaf. Det ska bli jättemysigt, att träffa de där gamla hederliga folket som man brukade umgås med. Då blir det ännu mer tårta. Jag kommer att se ut som en tårta till slut. Men det ska bli gott!
Nä, nu får jag kila.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback