Minnen med Nicole.

Dagen har bjudit på praktik och även en spontan träff med Nicole. Praktiken gick väldigt bra idag. Fick prisänkt varor och även tömt pressmaskinen för första gången! Helt själv till och med. Det var lite krångligt men jag lyckades nog allt. Dock var det plast jag fick pressa, så det var ju inte direkt tungt, men jag gjorde det och det är hela grejen!

Har även haft en spontan träff med Nicole idag, hon tittade upp i min lägenhet efter att hon hade slutat. Lite tjöt här blev det och sen bar det av mot gymnasiet faktiskt. Hon behövde sina betyg från gymnasiet och det var lätt fixat. En fika hann vi också med och ännu mer tjöt, om dåtid och nutid. Riktigt härligt var det, det behövde jag. Har inte träffat henne på ett bra tag så det var välbehövligt.

Oj, nu pluppa det upp att jag fick ett mail ifrån facebook, så då har det hänt något kul där. Nu har jag precis ätit mat med, det fick bli makaroner och köttbullar. Enkelt, snabblagat och gott. Precis som det ska vara! Om en månad så ska mina FUV:are sova här, det gillar vi! Ska bli as-skoj. En hel helg tillsammans, det ska bli riktigt roligt! Nä, nu väntar disken, ännu en gång!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

You made my day♥



Måste göras om snarast, jag behövde med detta. Saknar dig redan. Puss och kram och kärlek på underbaringen Millan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback