Pant.

Fick pantat, det blev 26:-. Jag köpte godis och riskakor. Mums! Sen smet jag in på MBAB:s kontor med. Fick ett brev om renovering nu under 2010, så jag hade lite frågor om det. Men det känns som om det inte behövs, eftersom att de ska renovera hela huset under 2011. Så det är lika bra och vänta. Det gällde bara vardagsrummet ändå och där behövs ingen direkt renovering.

Ska ringa min fastighetsskötare med om lampan i ugnen, det har inte blivit av än. Oops! Men man kan inte komma ihåg allt. Nästa vecka ska jag till tandläkaren med, det lockar inte. Jag gillar inte tandläkaren. Men man får väl passa på när man har gratis tandvård detta året med.

Vet ni vad som är kul, det är att all post som dimper ner i brevinkastet faktiskt är till mig! Men däremot är det bara räkningar, så då är det helt plötsligt inte alls lika kul.. Kan man inte få ett kort eller något? Det hade varit mycket trevligare.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback