Saknaden och soffan.

Återkommen efter lite sökande efter bl.a. soffor på blocket.se. Har hittat ett antal bra soffor som jag är lite intresserad av. Billiga och de verkar ganska fina och verkar vara i bra skick. Dock så finns dom väldigt långt bort istället. Typiskt min otur, självklart.

Sen så undrar jag om det händer något idag, jag har en känsla av att det inte kommer att göra det. Funderar på om jag ska poppa upp en stor skål med popcorn och titta på serien om Merlin! Det låter fruktansvärt skönt, jag kanske t.o.m. knäcker en cider! Oj, vilka planer jag har en sån här lördagskväll!

Nästa vecka får jag äntligen träffa min älskling! Min enda älskling här i världen, min kissekatt! Ååh, jag längtar, jag saknar honom så mycket så att det gör ont ibland.

Puss&Kram

 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Adda mig på msn:)

[email protected]

Postat av: Anonym

Naaw, nämen är det inte lilla Zorro =) Sötboll! Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback