Städar med Nordman.

Återkommen! Blev ingen Donken, ganska skönt. För jag hade redan ätit där idag, med mami, papi och syster. Men istället för att "hänga" på Donken och förlora massa tid så hann jag, diska, träffa Big Q i ca. 20 minuter, dammsuga, sopa, moppa, flytta lådor och slänga ihop de kläder jag inte använder knappt i resväskan! Och allt detta på en och en halv timme. Detta tycker jag var riktigt bra gjort och uppepå detta så är jag faktiskt lite sjuk också.

Sådär, nu har jag nästan varit för duktig, men jag måste erkänna att det är väldigt skönt nu när det nästan är skinande rent! Självklart hade jag igång musik på Spotify när jag städade och dagen till ära blev det en massa Nordman-musik! Aggresivt, fartfyllt och underbara texter. Kan inte vara bättre när man städar.

Funderar på om jag ska göra lite mat med, men jag väntar lite, åt egentligen för inte så länge sedan så det får vänta några timmar. Men jag funderar på att gå och handla lite. Hade kanske inte gjort något, så kan man bara gå hem efter praktiken imorgon.
Ska försöka ta lite bilder och slänga upp här med, nu när det är så städat och fint. Får ju allt passa på. Men det får bli efter att jag handlat.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback