Stor händelse!

Idag har det hänt en stor händelse, men jag börjar från början! Praktik idag, mellan 7-14. Inte så farligt jobbigt idag, slapp köra städmaskinen, men det tråkiga var att varorna som skulle komma innan 7 kom runt 12. Så det blev lite stressigt där ett tag. Lastbilen hade fastnat, så vi får la hoppas att det går bättre för honom imorgon.

Under dagen smsade/ringde jag till Anna-Sara och Tim. De träffade jag strax efter att jag slutat hemma hos mig. Tim bjöd mig på pizza (för att jag bjöd honom på pizza för ett antal veckor sedan). Kollade min mail med och det visade sig att jag slipper åka upp till Borås på fredag för Coachmöte utan hon ringer istället. Så där sparade jag lite pengar! Sedan var Tim här till 16.00 ungefär, han skulle iväg och jobba, han har 5 minuters gångväg ifrån mig till där han jobbar. Så han kanske skulle titta in sedan när han slutade vid 21.00, så jag får se om jag träffar honom sen igen. Anna-Sara åkte härifrån vid 17.00, till gymnasiet för att plugga matte. Hon pluggade här med. Det tyckte jag var duktigt av henne!

Sedan så hände den stora händelsen! Håll i er! Håller ni i er? Bra! Jag fick ett samtal från Stefan på Hemköp om att de behöver personal och de ville att jag skulle komma på arbetsintervju på onsdag kl. 10.00! Jag är helt mållös, har inte en aning om hur det gick till, men jag är överlycklig för att det hände, skulle varit as-nice om man får fast anställning där! 5 minuter från jobbet, nice!!

Haha, så nu sitter jag och flinar med ett brett leende över mina läppar och det rör mig inte i ryggen att jag har ett enormt diskberg att diska! Fast jag tänkte diska det nu, med ett leende på läpparna!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Håller tummarna för dig :D

Postat av: Isabelle

Haha tack Camilla! Detsamma, pusspuss!

Postat av: Nicole

Grattis och lycka till, gumman<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback