Trött!

Är trött, så jag funderar på att lägga mig. I min underbart sköna säng. Imorgon ska den få nya sängkläder tänkte jag. Det ska bli skönt. Jag tycker om nya sängkläder.
Idag var sista dagen på min arbetsvecka, för den här gången! Och Cissi har varit här idag, det var kul, mysigt och mycket lärorikt kan jag säga. Ibland så är vi ganska djupa, det var vi idag. Väldigt djupa, faktiskt.
Imorgon har jag tvätt-tid, inte så kul egentligen. Men det måste ju göras. Och förhoppningsvis får jag samtal från Hemköp imorn med!

Sängen kallar, helt meningslöst inlägg och jag är sjukt trött, nice blandning, tycker ni inte?

God natt!
Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback