Vilka dagar!

Torsdagen var bra, gårdagen var bra och denna dagen kommer med vara bra. Även morgondagen! Hur ska jag börja? Torsdagen var bra, då gällde kassa-arbete och jag fick en extra-anställning på Netto.
Gårdagen, alltså fredag, då var det in med mina kontouppgifter till Netto, träffa Elin och fika med henne, tvätt-tid, bli blöt om fötterna, träffa Robin, smsa med Marion, träffa Angelica och äta med henne. Måste ju då tillägga att mina kunskaper i köket är riktigt nice! Det blev kyckling, nudlar kokade tillsammans med grönsaker och som ett extra tillbehör till detta så blev det vitlöksbröd. Och det blev gott och ätbart.

                                       

Hur har denna dagen varit då? Jo, upp ur sängen runt kvart över nio. Käka lite frukost. Får ett samtal från Big Q om jag kan köpa lite cider och öl till honom, eftersom att han inte hinner till systemet. Okej, eftersom att jag ändå skulle dit och köpa till mig själv. Klädde mig, styrde stegen först och främst till Trivas för att inhandla en grej till lampan (jag hoppas att det blev rätt), sedan mot Skomakaren för att hämta en stövel åt Angelica som hon lämnade in igår, bort mot bokhandeln för att inhandla en Bingolott (ja, faktiskt!) och sedan traska till systemet för att inhandla "nyttigheter" till ikväll. Har även hunnit med att dammsuga, så nu ska jag in i duschen och fixa och dona lite. Innan alla "nyttiga" och alkoholhaltiga drycker intas ikväll så blir det pizza tillsammans med två av de bästa, nämligen Marion och Cissi. Efter detta så taggar vi utgång med folk som är bäst helt enkelt! Marion, Cissi, Angelica, Big Q, Elin, Martina och förhoppningsvis även Anna-Sara, Mathias och Adrian.

Och morgondagen kommer förmodligen bli eller snarare jag kommer att vara seg, men det hindrar mig inte till att hitta på saker, absolut inte! Då blir det först bakning med Jill, detta har vi pratat om en tag att göra men det har inte blivit av förrän nu. Sedan så ska jag faktiskt spela Bingolotto (det var därför jag köpte lotten idag) tillsammans med Madde. Har inte spelat på flera år, så varför inte, jag kanske vinner? Ni får ha en grymt skön dag, om jag inte skriver något mer idag. Kanske, om jag hinner!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Svar: Ja å om inte den där spärren hade funnits å man hade fått det där man vill ha så vill man säkert inte ha det längre :P så jobbigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback